15 February 2012

Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #10 võitja/.....winner!

Meil on taas aeg välja kuulutada võitjad. Uskumatu, kui palju ilusaid ja omapäraseid töid me eelmisel väljakutsel saime. Aitäh Teile selle eest! Disaini meeskonnal oli tõsisi raskusi oma lemmiku väljavalimisega, kuid lõpuks see tehtud sai. Siinkohal täname veelkord meie suurepärast sponsorit HobbyPlace poodi, kes võitjale auhinna välja pani.
ja meie TOP3:

1. Sandrasepp (töö nr. 26)
2. Tatiku
3. Ly ja KatrinN (töö nr. 27)


Seega võitja on Sandrasepp. Palju, palju õnne! Palun võta minuga ühendust, et täpsustada võidu kättesaamine  kaia.scrapbook@gmail.com
It´s time to announce the Winners. We got so many beautiful and original projects. Thank You for that! The DT had difficulty to pick up winners. We would like to thank once more our challenge sponsor HobbyPlace store for the prize.
and our TOP3:

1. Sandrasepp (card nr. 26)
2. Tatiku
3. Ly ja KatrinN (card nr. 27)

So the winner is Sandrasepp. Congratulations! Please contact me kaia.scrapbook@gmail.com to claim your prize.







Võitja võib soovikorral oma blogisse lisada ka võitja bänneri


 

3 comments:

  1. Suured tänud! Olen väga-väga õnnelik võidu puhul!
    Mulle meeldisid ka väga Tatiku ja Ly ja Katrini tööd!
    Soovin teie blogile jõudu ja palju uusi ja huvitavaid väljakutseid!:)

    ReplyDelete
  2. Õnne võitjale, väga kaunis töö !!

    ReplyDelete
  3. Palju õnne Sandrale! Ja mul on nii hea meel, et minu töö nii kaugele pääses, algaja nagu ma olen:)

    ReplyDelete