05 January 2012

Tere tulemast disaini meeskonnale! Welcome DT!

Tere kõigile ja imeilusat loomingulist aastat Teile! Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale blogis on alustamas tööd esimene Disainerite meeskond ja nende töid võite näha siin kuni aprilli kuu lõpuni. Siis tuleb uus kutse järgmisele meeskonnale, ja võibolla mõnele praegusele disainerile see väga meeldib, ning on nõus ka järgmises meeskonnas kaasa lööma ;) . Võtame nad soojalt vastu ja jätke üks tore tervitus neile blogisse nende esimese töö juurde, mida saate näha juba homme.
 



Kaia
Ma olen ema, abikaasa, lasteaiaõpetaja ja ma armastan käsitööd. Minu suurimateks lemmikuteks hetkel on Scrapbooking ja köitmine, mida soovin ka Teiega jagada. Kuna Scrapbookin on üha suuremat populaarsust kogumas Eestis, siis tekkis idee luua ka Eesti esimene väljakutse blogi. Loodan, et huvilisi tuleb üha juurde ja see ettevõtmine siin, saab tuule tiibadesse ;) Ootan Teid kõiki oma loomingut näitama!



Ma jumaldan kauneid pabereid, paelasid, pärleid, igasugu vidinaid-pudinaid ja eelkõige kõikvõimalikke pitse! Iga oma vaba hetke üritan veeta kombineerides neid kaartideks, albumiteks või märkmikuteks sooviga luua midagi kaunist ja ainulaadset.
 


 
Minu nimi on Niina :) Olen 21 aastane. Elan ja olen üliõpilane Tartus. Mulle on alati meeldinud ise midagi meisterdada. Vahepeal tegin sünnipäevakaarte ja kinkisin sõbrannadele, kuid nüüd otsustasin sellega tõsisemalt tegelema hakkata. Pulmadeks oli vaja külaliste raamatut, seega hakkasin internetis otsima ja sattusin Kaia hobbileheküljele. Sealt sain aga ma rohkem kui ainult külaliste raamatu... Võtsin osa Kaia poolt organiseeritud scrapbookingu õpitoast. Õppisin erinevaid scrapbookingu tehnikaid ning tegin oma esimese mini scrapbook albumi. Pärast seda tegin oma blogi ning niimodi sai minu scrapbookingu hobi alguse :)


Armastan käsitööd ja kunsti. Armastan elu mida elan. Minu tegemistest saab lähemalt aimu lehel - "Kolmejalgne kaunitar."





Olen emaks oma imearmsale pojale, keda kasvatan koos kalli elukaaslasega. Kuna hetkel olen lapsega kodus, siis tekkis huvi midagi ilusat ja põnevat tegema hakata. Aina rohkem on mind paeluma hakanud scarbooking ja selles vallas kavatsen ennast kindlasti edasi arendada ja palju uut õppida.






No comments:

Post a Comment